søndag den 31. august 2008

Fartfylde 25 timer

Kl. ca. 20.00 ankom jeg til downtown LA i går og tog hjem kl 21.00 her i aftes. Tror aldrig at jeg har lavet og set så meget på så kort tid. Men det var helt fantastisk! Fik set Hollywood, Beverly Hills, Rodeo Drive m.m. Alt dette gjorde jeg jo forresten sammen med den danske au-pair Camilla, som havde taget en Greyhound bus fra San Diego og kørt til LA. Supersød pige som jeg allerede har aftalt med at vi skal tilbage og powershoppe på Melrose Avenue og Farmer's Market.

MEN altså - jeg er SÅ udmattet lige nu. Har været på farten i rigtig mange timer og har brug for at koble af. Billeder skal i nok få snart. Har taget omkring 300 (!!!), mener jeg.

Godnat!

:)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Vi skal helt klart tilbage og powershoppe ved Farmers market og Melrose, skal bare lige spare nogle penge sammen inden :)