fredag den 5. september 2008

1 måned

Tænk, nu har jeg været i Californien i en hel måned. Tiden er virkelig bare fløjet afsted... på den gode måde. Føler mig rigtig godt tilpas her... tror ikke jeg kunne ha' fundet et bedre sted at være. Familien Wild er så søde og har fået mig til at føle mig utroligt velkommen.

Værelset jeg bor på og selve huset er jeg også faldet til i. Temperaturen indenfor ligger forresten altid på ca. 78 F, som vel er omkring 23-24 grader C hvilket jo er nogenlunde den samme stuetemperatur som i Danmark. Så jeg føler egentlig at jeg bor i en lille plet af DK her i Californien. Men hver gang jeg så går ud, minder vejret og naturen mig om at det bestemt ikke er der, jeg er.

Jeg savner selvfølgelig jer allesammen derhjemme, men jeg har ikke decideret hjemve. Faktisk har jeg endnu ikke haft en dag hvor jeg var i dårligt humør. Amerikanernes gæstfrihed og åbenhed er ved at smitte af på mig tror jeg...

Men selvom jeg syntes det er rigtig dejligt her så kan jeg engang imellem også længtes hjem til Danmark, rugbrød fra bageren, lidt regnvejr, varme jakker, osv. Da jeg og Camilla gik op af Hollywood Boulevard, før vi nåede til alle turiststederne, så vi hjemløse ligge op ad husmurene og så føler man sig alligevel en smule glad over at man som dansker ikke er vant til det.

Uden at lyde selvglad føler jeg mig også ret stolt. Ens selvtillid får alligevel et boost når man indser at man helt alene har rejst hele vejen fra lille Danmark til Californien velvidende om at man skal være der i et år.

Nu når jeg er i gang kan i lige så godt også få en opdatering omkring hvad der rent faktisk sker lige i øjeblikket. I morgen (fredag) skal jeg prøve at passe Charlottes bureau mens hun stadig er her således at jeg kan spørge hende hvis jeg pludselig bliver i tvivl om noget. Imens vil hun passe børnene og pakke. Tidligt lørdag aften tager hun og børnene nemlig afsted til Danmark. Søndag skal jeg muligvis til Magic Mountain med Mia. Billederne fra min tur i weekenden findes forresten på facebook - så hvis du, der læser dette, ikke har det og gerne vil se dem, så må du hellere oprette dig der :P

Undskyld manglen på opdateringer forresten.

Vi snakkes ved <3