fredag den 19. september 2008

Jeg fik ret (7-9-13!)

Nu er klokken kvart over 1 og der er ikke sket noget nyt siden sidst. Jeg sagde til fotografen at han kunne kontakte os når Charlotte er her igen. Og så begyndte han at bare snakke og spurgte om hvad jeg lavede, om jeg kunne lide jobbet osv. Ret sjovt faktisk. Han spurgte om jeg kunne lide branchen og jeg sagde noget med at jeg gerne selv vil være fotograf. Han blev derefter nærmest superglad og sagde at jeg skulle da lige gå ind og kigge på hans billeder hvis jeg ville. Og han snakkede om at han altid manglede en assistent osv... Så han fik mit nr. Så måske skal jeg ud og hjælpe ham på et tidspunkt. Sikkert ikke... men det er da en god mulighed at have nu når jeg selv vil være fotograf.

Jeg krydser fingre for at der ikke sker mere i løbt af dagen :D

Ingen kommentarer: