søndag den 21. september 2008

Forkælelsesdag :D

Jeg har tilbragt det meste af i dag i mall'en. Jeg har købt pedicuresæt (der ikke indeholder nogen form for neglelak og alligevel gør neglene HELT blanke og flotte), Body Shop-produkter (mineral-foundation-pudder, foundation-børste, øjenskygge, selvopvarmende ansigtsmaske), hårprodukter (silvershampoo til blond hår + noget halløj der også er godt for håret, men som åbenbart ikke har et navn), 2 bøger fra Borders.... OOOOG - jeg er blevet klippet :D Er blevet supetilfreds. Jeg fik først vasket mit hår og fik en rigtig lækker shampoo i, samt nogle andre produkter. Så klippede hun mit hår, tørrede det helt og klippede lidt mere. Hårprodukterne er forresten også fra frisøren, så det er nogle gode nogen. Går helt klart derhen næste gang jeg skal klippes! Og jeg tog endda en chance ved at gå derind... jeg havde nemlig ikke kigget på priserne. Whoops. Men det endte med at blive 100 dollars ialt hvilket jeg syntes er en helt okay pris når jeg fik håret vasket, fik lækre produkter i og blev klippet så godt OG fik 2 gode hårprodukter oveni. For ca. 500 kr!

Body Shop elsker jeg jo så udover produkterne der så fik jeg mig også et medlemsskab.

Alt i alt en rigtig god dag hvor jeg har fået brugt lidt for mange penge ;/ Heh.

Må hellere lige tage den med ro de næste par uger :)

Ingen kommentarer: