mandag den 22. september 2008

Dagen i dag

Istedet for en masse tekst får i nogle billeder. De 2 første er så i kan se min nye frisure, som jeg rigtig godt kan lide. De andre billeder er fra dagens tur til Universal Studios. Mia og jeg undrede os begge ovre at der lige pludselig var uhyggelige "ting" over et større område af parken end der var sidste gang... men så kom vi i tanke om at det jo snart er oktober hvor de holder "Halloween Horror Nights". Meget gennemført var det i hvert fald, ikke bare nogle kedelige plastikdukker.
Så er der billeder fra Waterworld hvilket er et slags show baseret på filmen af samme navn. Settet var ret flot og skuespillerne og effekter var suuuperfede - som i kan se på billederne.
til sidst er der billeder fra Citywalk som ligger lige udenfor selve Universal Studios, men som egentlig er en forlængelse af parken. Stemningen der er rigtig god. Det allersidste billede er af den drink jeg fik inde på en hyggelig spansk restaurant; strawberry daiquiri (virgin-versionen, dvs alkoholfri - jeg er jo ikke 21). Mmm!
Desuden var vi også i biografen og se The Dark Knight (på en imax skærm... dvs kæmpeskærm)







1 kommentar:

Rikke sagde ...

Ih hvor er det flot til dig søde :)