mandag den 22. september 2008

Jeg tænker på jer Collage!

Klokken er næsten 2 og der er heldigvis ikke rigtig sket så meget. En af modellerne mødte ikke op til en casting, som hun havde sagt hun vil komme til, så jeg fik et opkald fra klienten, der spurgte hvor hun blev af. Jeg prøvede så at ringe til hende 3 gange, men intet svar. Meget surt... og ret pinligt for mig at skulle ringe tilbage til klienten og sige at hun nok slet ikke kom. Bah.

Har indtil videre brugt meget af i dag på at snakke med familien på Skype. Rigtig rart at kunne snakke med dem/jer der.

Glæder mig helt utroligt meget til i morgen. Kan slet ikke beskrive det! Glæder mig til en almindelig hverdag igen.
Kiggede lige på Bykirken og Collages hjemmeside her for lidt siden. Collage optræder nu her den 28. september i Bykirken og jeg ville så meget ønske at jeg kunne være med! Sidste sæson (som jo var Collages første) gav så mange fede oplevelser. Jeg ønsker helt oprigtigt at det var mig, der skulle stå der og synge mine lunger ud... Billedet herunder er fra koncerten vi havde på Brandts sammen med Kerygma i juni. Det var virkelig en dejlig dag.

Åha. Ville ønske at der var et lignende kor herovre, men gospelkor fungerer på en helt anden måde her. Så vidt jeg ved, så er de alle direkte tilknyttede til en kirke, hvor de synger hver søndag. Desuden består de, så vidt jeg ved, mest af "african-americans", der alle synger vildt godt. Tror ikke jeg ville føle mig hjemme der... ikke fordi jeg ikke ville have det godt blandt folk med en anden hudfarve, men fordi jeg ville føle mig malplaceret på en eller anden måde. Men jeg vil lige undersøge det nærmere om der ikke er nogle andre kor. Ken Anderson som var instruktør under gospelfestivalen havde et kor på det universitet han underviste og det virkede mere som noget jeg ville føle mig tilpas med.

Det må jeg finde ud af!

Ingen kommentarer: