mandag den 15. september 2008

Endnu en grund til...

...at jeg ikke kan lide det her job som modelmutter: I dag blev jeg vækket kl. 6.00 af telefonen, der ringede (Charlotte arbejder jo hjemmefra). Jeg kunne selvfølgelig ikke nå at tage den. I kan lige få en forhistorie her:

Charlotte har længe haft kontakt med noget, der hedder Make-Up Designory, som er en slags make-up artist skole. Tit sender hun modellerne derhen for at eleverne har nogle har nogle modeller at øve på og for at modellerne kan få flere billeder til deres portfolio. Hun tjener egentlig ikke noget på det. I dag (her til morgen) skal nogle af modellerne netop det. Men åbenbart har de ikke hørt fra de make-up artister (eller dvs. eleverne) og det plejer de ellers at gøre fordi de på den måde får at vide om de skal have noget bestemt tøj med, ha' et bestemt look, osv. Hende (modellen), der ringede her til morges kunne ikke forstå hvorfor de ikke havde ringet til hende og det samme fik jeg at vide af en anden model, som havde skrevet en mail i går aftes. Nu har jeg prøvet at ringe til hende som er lederen på den skole og spørger om hvorfor de (altså modellerne) ikke har fået noget info om i dag. Det skulle ikke undre mig hvis en masse er gået galt... :( Og det på trods af at jeg ikke har gjort noget forkert.

4 dage til Charlotte og børnene kommer hjem!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Janni .. Ville lige sende dig en hilsen og se om det virkede :) Ha' det fortsat fornøjeligt. Kærlig hilsen Vibeke.