tirsdag den 16. september 2008

I don't like mondays

Endelig er det blevet mandag aften hvilket betyder at jeg kun i 4 dage mere skal tage mig af Charlottes modelbureau. Med andre ord er jeg over halvvejs færdig. Jeg begynder at blive stresset syntes jeg og jeg tror at det muligvis er derfor at jeg nu har hovedpine :( Øøøv. Desuden er jeg ret træt. Men vil ikke klage mere nu - det nytter alligevel ingenting :)

Sidder lige nu og spiser en af mine pinlige yndlingsretter - tunmousse. Lavede den selv UDEN opskrift - og syntes egentlig den blev ret god. Tun, creme fraiche, smør, citronsaft, salt og peber. Efter jeg havde lavet det fandt jeg ud af, at vi ikke har noget brød i huset (udover pølsebrød). Så jeg har faktisk siddet og spist det helt uden nogen anden form for tilbehør... ret klamt vil de fleste nok syntes! Men hey - I like it. Og det er jo ikke sådan at jeg spiser det sådan hver gang.

I morgen sker der ingenting - forhåbentlig. Kryds fingre!

Ingen kommentarer: