mandag den 15. september 2008

I <3 Universal Studios




Så er jeg hjemme fra en virkelig fed dag i Universal Studios sammen med Mia. Kan kun anbefale andre at tage et smut forbi Universal Studios hvis de skal til Californien. Jeg ved ikke engang hvilken kategori den park hører ind under... teknisk set er det vel en forlystelsespark, men bare ikke i den traditionelle forstand. Alle deres "rides" er baserede på Universals film og/eller serier og er bare så gennemførte! Vi var bl.a. på den nye "Simpsons - The Ride" og det var simpelthen så sjovt for man følte virkelig at man var inde i Simpsons-verdenen. Aaah :D

Så var vi på en studio-tour hvor vi så Wisteria Lane fra Desperate Housewives, sets fra War of the Worlds og en masse andet spændende.

Der var en del vi ikke nåede, meeeeen det gør ikke noget. Købte nemlig et årskort for ca. 10 dollars mere end hvad en dagsbillet kostede, så nu kan jeg komme ind lige når jeg har lyst uden at betale! Ikke helt dårligt!

Bagefter var vi inde på Hard Rock Cafe og få aftensmad. Superlækker mad de har der må jeg sige. Og fed stemning. Endte bare med at bruge lidt for mange penge... Oh well ;)

Jeg kunne skrive så meget mere, men det er jeg for træt til. Istedet kan i kigge på billederne jeg har lagt ind i galleriet på facebook. Linket skulle gerne virke uanset om du/i er brugere der eller ej:


Enjoy :D

Ingen kommentarer: