torsdag den 18. september 2008

Chocolate Chip Cookies

Hvor er man bare let-påvirkelig en gang imellem! Så lige en reklame for de såkaldte chocolate chip cookies og nu har jeg helt vildt lyst til en - eller flere! Ihhh!

Jeg må jo hellere også lige fortælle jer om min dag: Stod op 7.10 fordi jeg skulle ringe til en model ved 7.30-tiden. Det gjorde jeg og lagde mig så i min seng igen for at slappe lidt af før min arbejdsdag officielt begyndte kl 9.00. Tager telefonen med ind på mit værelse. Kl. 8.15 ringer den model, som jeg havde snakket med tidligere for at spørge om vej, men det kan jeg jo ikke hjælpe hende med af gode grunde. Jeg ser derefter lidt tv og lidt før 9 går jeg ind på kontoret. I mellemtiden er Jason taget på arbejde. Efter noget tid ringer Jason, selvfølgelig imens jeg er i gang med at snakke med en, der gerne vil ha' en af vores modeller. Jeg ringer tilbage til ham og efter en masse stress og ringen frem og tilbage mellem ham og mig og Charlotte og mig så får han endelig bestilt flybilletter til dem sådan så at de er hjemme tirsdag eftermiddag.

Men det var lige ved at blive for meget for mig, da Jason sagde at de muligvis først kom hjem torsdag/fredag i næste uge. Det havde betydet en uge mere med bureauet og selvom jeg nok havde klaret det, så var det ikke en særlig rar tanke. 2 dage ekstra kan jeg klare... men 5 havde været lige lovlig meget. MEN it worked out. Så nu kan jeg ånde lettet op :)

I morgen er det fredaaaag! Glæder mig virkelig til at hvile hjernen lidt. Og til at snakke dansk med Mia. Har jo faktisk kun snakket engelsk i den her uge :O På den måde er det faktisk også ret rart med den her blog hvor jeg kan få afløb for mine følelser og ellers bare fortælle om hvad der sker - på dansk!

Vi skrives ved :)

Ingen kommentarer: