søndag den 17. august 2008

Santa Monica

I dag tog jeg "the beach bus" til Santa Monica... for kun 4 dollars kunne man komme derhen og tilbage - ret billigt. Jeg var der ca. kl 10.00 og så gik det ellers løs! Ej, det er måske så meget sagt - men i hvert fald fik jeg set en hel del og shoppet en hel del. Og uh, hvor var der lækkert. Stranden var både vildt bred og vildt lang... og det var jo der de optog Baywatch i sin tid. Tog også et billede af et af udkigstårnene med nogle livreddere stående og en af deres gule biler parkeret nedenfor. De så præcis sådan ud som man forestiller sig dem :)

Meen, det meste af tiden spendere jeg dog på 3rd Street, som var en lækker gågade med masser af fede butikker - desuden er den lidt af et særsyn herovre da de normalt ikke har deciderede gågader, mens malls istedet for. Der var butikker som Diesel, Armani-Exchange, Urban Outfitters, Abercrombie & Fitch, Forever21, American Eagle outfitters + en maaaaasse andre. Selv købte jeg jeg tøj fra Abercrombie & Fitch (min nye yndlingsbutik), Forever21 (min anden nye yndlingsbutik), Levi's (fik en kjole TIL KUN ca. 15 dollars!!!!! Og den er endda flot) og Urban Outfitters. Selvom jeg købte en del begrænsede jeg mig alligevel... for hvis jeg havde slået mig helt løs var det nok blevet til meget mere. Jeg købte bl.a. 2 nye par shorts, som jeg havde brug for fordi jeg faktisk kun tog 1 par med... så dem behøvede jeg virkelig. Men noget jeg ikke fandt var en anden bikini, som jeg rigtig gerne vil ha' da den jeg tog med har så store stropper og det ser dumt ud når jeg bliver solbrændt. Den eneste butik med bikinier var Victoria's Secret, men det var alle sådan nogle fra nogle restpartier og ikke særligt kønne. Til gengæld havde de fleste steder varmt (!!!) tøj i vinduerne fordi det snart er efterår. Men hvor pjattet er det lige når temperaturen der ved kysten normalt aldrig kommer under 20 grader celcius? Og i dag var det ca. 26. Meget pjattet syntes jeg. Jason sagde da han bagefter hentede mig ved busstoppestedet at der var nogle surfer-shops der med badetøj, men dem har jeg åbentbart totalt overset.

Der er så meget mere jeg vil fortælle lige nu, men er for træt til at skrive mere. Har nemlig også været et smut ved poolen og til en barberque hos dem der bor lige ved siden af den. Så i må vente til i morgen med at høre mere OG se billeder. Glæd jer! Hihi.

Ingen kommentarer: