lørdag den 16. august 2008

Next stop: Santa Monica

I morgen tager jeg med en såkaldt "beach bus" til Santa Monica hvor jeg skal shoppe, lege turist og måske sole mig og bade. Santa Monica beach skulle være et ret lækkert sted.. se bare det her billede fra flickr.com:

Det er vel ikke nødvendigt at sige at jeg glæder mig? ;)

Jeg har forresten fået et amerikansk nummer... så hvis i vil ringe direkte til mig er det 661-670-7372. I skal ikke tage jer af bindestregerne... og i skal muligvis skrive 001 foran nummeret da det jo er USA's landekode.

Har også fået kontakt med en anden au-apair herovre, som hende Fie, der var her før mig, havde snakket med... Mia hedder hun. Vi skal nok gøre noget sammen i løbet af ugen, hvilket jeg glæder mig MEGET til. Har virkelig brug for at være sammen med nogen på min alder - også selvom familien Wild er rigtig dejlig.

Det var alt for nu. Håber i alle har det godt derhjemme. Og tænker rigtig meget på dig Rikke - nu er der jo ikke lang tid tilbage til du også tager afsted!

Kraaaam <3

Ingen kommentarer: