fredag den 15. august 2008

Fredag i morgen

Så blev det torsdag aften hvilket betyder at jeg kun skal arbejde til klokken 2 i morgen. Deeejligt. Måske tager jeg til mall'en, måske poolen... svær beslutning ;) Haha.

Ellers har jeg ikke så meget at sige. Det går bedre og bedre jo mere rutine, der kommer. Så det er rart. Jeg gruer for den dag hvor Charlotte og børnene rejser til Danmark i 2 uger og jeg skal se efter bureauet. Charlotte sagde i dag at der normalt ikke sker så meget i første halvdel af september - så det håber jeg på og krydser fingre for! Må øve mig på at sige "Bla bla bla, this is Janni" på samme måde som Charlotte gør det når hun tager telefonen - for det er faktisk det som jeg er mest "bange" for, altså telefonopkaldene. E-mailene har jeg ikke noget problem med... eller at sidde at finde modeller som passer til de krav kunderne giver over mailen - telefonsamtalerne er jeg bare nervøse for; jeg skal jo gerne lyde som om jeg har fuldstændig styr på det hele. Det vil ikke være smart at sidde der og sige "Uhmmm, let me see. Just wait a second. Hmmm... I'm sorry, I don't know". Men, det skal nok gå... tror jeg ;)

Ses!

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Nåh hvor er du sød :D