mandag den 18. august 2008

Snart 2 uger

I morgen aften har jeg allerede været her i 2 uger. Tiden går godt nok hurtigt. Jeg syntes jeg er faldet godt til... Jeg er kommet mere ind i rutinerne, men stadig ikke helt. Men det kommer hen af vejen og det er egentlig ikke noget, der bekymrer mig. Rengøringen er noget, jeg skal vænne mig til... er jo ikke vant til at gøre det i den omfang jeg gør det her... selvom det egentlig ikke er voldsomt meget.

Jeg er lidt træt nu, så i må desværre vente med billederne til i morgen... jeg orker ikke at skulle til at vælge nogen ud nu osv.

Og Rikke - god tur til London! Den er jo heldigvis hurtigt overstået :) Du er jo måske allerede oppe nu? Det er jo tidlig morgen i Danmark... Skriv lige til mig når du er kommet derover så jeg ved at du har det godt.

Kram fra Janni

1 kommentar:

Rikke sagde ...

hej mus. er kommet til london og her er bare skoent, virkelig. du havde ret i det ikke var saa slemt saa snart man var ankommet. saa :) jeg klarer det helt fint. men er vireklig traet saa jeg smutter skat.