fredag den 22. august 2008

Kamera

Jeg har i hele den tid jeg har haft det været rigtig tilfreds med mit kamera, som er et Canon Powershot A560. Men det er begyndt at begrænse mig rigtig meget når jeg tager billeder. Jeg vil gerne selv kunne bestemme præcis hvor fokus skal ligge, hvor lang tid blænderen er åben, ha' en bedre blitz - jeg kunne blive ved. Jeg elsker virkelig at tage billeder... jeg syntes det er noget af det mest spændende og sjove man kan lave. Derfor vil jeg nu spare sammen til et Canon EOS 400d, som er et spejlreflekskamera med mange flere muligheder. Jeg har før kigget på dens efterfølger (Canon EOS 450d) og selvfølgelig vil jeg helst have den nyeste model, men i dette tilfælde er det ligegyldigt. Den største forskel mellem de 2 er at der er liveview på skærmen og det kan jeg sagtens leve uden.

Jeg har allerede nu lagt nogle penge til side og hvis alt går som det skal så har jeg mit nye kamrera inden for 1,5 måned :D Af en eller anden grund har den forresten et lidt andet navn her; det hedder Canon EOS Digital Rebel XTi. Ved ikke hvorfor de kalder den noget andet her, men hey - så længe det er samme kamera så er det jo også fuldstændig ligegyldigt ;)

Så inden alt for længe kan i se frem til nogle riiiigtig flotte billeder! Tihi.

Forresten - da det jo lige nu er den 22. august i Danmark så: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN MARIA! Tænk at du allerede er 12 år! Jeg ville ønske jeg kunne være i Danmark på din fødselsdag, men håber alligevel du får en rigtig god dag <3>Kraaaam fra mig

Ingen kommentarer: