fredag den 6. juni 2008

I <3 Sex and the City

Billede fra Google
Så jo filmen i forgårs og den skuffede bestemt ikke!

Jeg var egentlig "bange" for at det ville være mærkeligt at se den i filmformat, men det var det overhovedet ikke. Der var selvfølgelig en masse lækkert tøj i filmen, som jeg tror mange (inklusive mig selv) vil prøve at lade sig inspirere af. Musikken passede også perfekt ind. Der var både hits og mere ukendte men gode sange. Jeg kan især anbefale sangen "Kissing" af den danske gruppe Bliss. Den er SÅ fin.

Man kunne både grine og græde, men især en bestemt episode ikke så langt inde i filmen, som involverer en "trængede" Charlotte fik hele salen til at bryde ud i latter! Selve historien var også rigtig fin og jeg syntes det er så fedt at kvinder/piger i alle aldre kan se den og finde noget de identificerer sig med hos de 4 hovedpersoner.

Kunne sige en masse mere men vil hellere råde jer til at gå ind og se den :D Så gør det! You won't be disappointed.

P.S. Vil også liiige hurtigt nævne at Eileen og jeg fik de nok bedste pladser i salen. Vi sad på tredje-øverste række lige i midten. Ikke dårligt når man tænker på at det var gratis billetter. Man har vel lov at være heldig en gang imellem ik?

Ingen kommentarer: