torsdag den 5. juni 2008

Jeg vil ha' Holger tilbage

Øv, altså! Troede ikke det vill betyde så meget at skifte kørelærer, men det gør det virkelig. Hende jeg kører med nu er helt modsat af min "gamle" kørelærer Holger og der er en masse ting, der irriterer mig ved at køre med hende. Det værste er at hun hele tiden holder fødderne på/ved pedalerne, så jeg føler hele tiden, at hun tager styringen - selvom jeg rent faktisk godt kan styre bilen selv. Ugh! Jeg håber virkelig, at hun kun gjorde det på den her første gang fordi hun ikke kendte mig og ikke vidste særligt meget om mine køreegenskaber.
Heldigvis er hendes bil en smule lettere at køre og det er selvfølgelig rigtig rart. Jeg fik rimelig hurtigt en god fornemmelse af den, så i det mindste er det på plads.
Og heldigvis skal jeg kun køre med hende 3 gange mere og så skal jeg til køreprøve. Selvom Holger havde sagt udførligt til hende at jeg kun skulle havde enkeltlektioner, så prøvede hun liiige at lægge en dobbeltlektion, men det fik jeg heldigvis rettet. De sidste 3 lektioner her er nemlig ekstralektioner, som jeg har valgt at tage for at være mere sikker på at jeg består køreprøven. Og det betyder jo at jeg også skal betale ekstra for dem... og dvs. 350,- pr stk! Det er mange penge og en dobbeltlektion istedet for en enkeltlektion havde lige betydet det antal kr mere.

MEN nu vil jeg prøve at abstrahere fra hende og bare køre godt de sidste par timer her og gøre Holger stolt af mig ;) Haha.

Skriver om forpremieren senere i dag

Ingen kommentarer: