lørdag den 7. juni 2008

Allerup Gamle Have med Eileen

The title says it all... ;)

Tog med Eileen til Allerup Gamle Have i dag og badede og solede. Superhyggeligt. Desuden har jeg været med familien på restaurant da det er min lillebrors fødselsdag i dag (tillykkeeee Jakob) og derefter på besøg i Il Gusto! Jeg er simpelthen så mæt og træt nu, at jeg ikke orker noget som helst. Så istedet for at skrive en masse kan i her se nogle billeder:

Så har jeg lagt billederne ud på bloggen Eileen, haha.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja TAK for det:) Nu har jeg også glæde af dem.. har nemlig lige gemt dem, sammen med de andre jeg tog. Uha det var en lækker dag! Den glemmer jeg sent. Og jordbærene, mmm:)
Nå men det var godt i havde en god fødselsdag.
Kh Eileen<3

Janni sagde ...

Ja, det var rigtig hyggeligt ;;D

Forhåbentlig får vi masser af den slags dage i sommerferien!