lørdag den 21. juni 2008

Hvad er du taknemmelig for?

Jeg er taknemmelig for...

... at jeg snart bliver student
... at jeg har nogle dejlige venner
... at jeg skal til Californien
... at jeg ikke ryger og aldrig har gjort det
... at jeg har en morfar som vil låne mig penge til rejse og kørekort
... at ha' været en del af koret Collage
... min familie
... de "rejser" jeg har været på med min veninder
... at jeg har mad på bordet hver dag
... at jeg ikke lider af nogen sygdom
... at jeg er god til sprog
... at jeg bor et land hvor jeg har mulighed for at blive lige hvad jeg vil

+ en masse mere...

Læste et indlæg i en blog, hvor personen havde gjort det samme - altså lavet en liste over ting vedkommende var taknemmelig for. Syntes det var en god idé. Det er vigtig at huske sig selv på alle de gode ting i livet :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger