fredag den 20. juni 2008

Slut med historie

(Billedet tog jeg i går efter det havde regnet)



I dag fik jeg overstået min historie-eksamen. Jeg endte med at få et 7-tal, hvilket er okay. Havde håbet på en karakter højere, men sådan går det. I hvert fald syntes jeg at jeg under min intensive "all night" forberedelse fik sat mig rigtig godt ind i emnet. Så jeg følte mig parat da jeg gik ind og jeg kunne svare på alle spørgsmål. That felt nice :)


Det betyder at jeg kun har en enkelt eksamen tilbage - mediefag. Efter den får jeg endelig huen :D Uhj, hvor jeg glæder mig.


Jeg fik forresten omkring 3 timers søvn efter at jeg skrev på bloggen til morges - men på trods af at jeg lige har været i bad føler jeg mig stadig rigtig træt. Det bliver godt at komme i seng i aften!

Ingen kommentarer: