søndag den 22. juni 2008

Huen på om 2 dage!

(Solopgang jeg tog billede af i forgårs)

Woo! Så er der kun 2 dage tilbage til jeg får huen på! Jeg fatter det ikke helt. Når mediefags-eksamen er slut er det slut med gymnasiet - så er der kun gallafesten og dimissionen (med den efterfølgende lastbilskørsel ;D). Så er der selvfølgelig alle studenterfesterne, men de har jo ikke som sådan noget med skolen at gøre.

Jeg ved ikke hvad jeg vil lave i dag. Sidder lige nu og ser et program hvor en pige som aldrig har reddet før skal ride i en ca. 1 måned skal overbevise nogle dommere, som ikke kender hende, om at hun er en rutineret rytter. Lidt sjovt at se faktisk. Får mig til at tænke tilbage på dengang jeg selv red og hvordan hele ens liv dengang var centreret omkring ens ridelektioner og rideskolen. Jeg kan godt savne at ride engang imellem, ikke på højt niveau eller noget - bare gallopere ned af en markvej eller på stranden... Lidt hestepige må der stadig være i mig ^^

Ingen kommentarer: