tirsdag den 13. maj 2008

Tirsdag aften sucks.

Har lige nu verdens dårligste aften. Sidder og går glip af både teoritime OG at øve med koret. Og hvorfor?
Dagen starter med at jeg står op ved 7-tiden og når det jeg skal. Ser efter madpakke i køleskabet, men der er ingen, så jeg ringer til min mor og spørger hvordan det kan være. Hun svarer, at det var fordi jeg aldrig i går fik sagt til hende hvad det var jeg ville havde med i madpakken i går aftes. Jeg bliver sur fordi nu skal jeg sidde under min eksamen og ikke have noget at spise :/ Jeg siger noget i retning af "Jamen tak!" og lægger på. Ugh, dårlig start på dagen. Jeg skynder mig at tage et æble og en pære med i en pose + noget at drikke og cykler på min halv (nu hel-) flade cykel. Står af bussen og køber et par boller før jeg går det sidste stykke vej til skolen.

Dansk eksamen går vidst fint.

Efter eksamen når jeg præcis IKKE min bus ind mod byen - for der skal jeg ind for at købe forsinket mors dags gave. Så må jeg vente en halv time på den næste. Jeg går rundt i alle mulige butikker, men finder ikke noget. Så tager jeg ind på banegården hvor jeg afleverer en bog hvorefter jeg tager hjem. Da jeg står af i Højby må jeg trække min cykel fordi hjulet er helt fladt. Da jeg kommer hjem tænder jeg for tv'et for at slappe af. Pludselig går det op for mig at jeg ikke har særlig meget tid og jeg skal nå at i bad før jeg tager til kor. Og ja... jeg nåede det ikke... og min mor er i dårligt humør. Og der er ikke noget værre end at sidde og lave ingenting når man ved man kunne ha' lavet noget meget mere meningsfyldt. ARGH! :( Kunne i princippet godt være taget til kor lidt senere, men mit humør er bare lige nu bare på sit laveste. Og det værste er at jeg ved mit humør ville ha' været blevet så meget bedre hvis jeg havde taget afsted.

HVOR ER JEG DUM NOGLE GANGE!

Ugh..

Ingen kommentarer: