mandag den 12. maj 2008

Første eksamen i morgen


I morgen går det løs. Vi har vores første skriftlige eksamen og vi lægger ud med dansk. Jeg er heldigvis ikke nervøs for nogle af de skriftlige eksamener overhovedet. Jeg har det bare som om det er nogle ekstra terminsprøver, så nerverne er der helt styr på :)

Har haft en super weekend. Fredag spiste jeg morgenmad sammen med klassen, hvorefter vi gik over til skolen for at få at vide hvilke fag vi skulle op i og hvornår. Det blev religion, historie og mediefag og det er jeg fuldt ud tilfreds med. Det ville nu ha' været fedt at komme op i engelsk, men, men..m man kan jo ikke få alt ;)

Ved 7-tiden tog hele klassen på restaurant og fik mad. Da vi var færdige tog de fleste af os over til Coow fra klassen og hyggede... nogle skulle videre til fest og blev ikke så længe, men der var også en del som bare blev istedet. En rigtig hyggeligt aften :) Efter midnat blev min fødselsdag fejret med en sang og en pyntet ananas, haha.


Og ja, så var det jo min fødselsdag i lørdags. Fik nogle dejlige gaver, der alle kunne bruges. Om aftenen tog jeg med familien på Bone's og spiste. Skulle ha' været i byen med Eileen om aftenen, men vi var for trætte, så det endte med at vi bare så noget tv, spiste lidt chips og snakkede.

Søndag var jeg med familien til Kerteminde i det lækre vejr hvor vi også var på restaurant om aftenen. Hvor heldig kan man være? ;D

I dag har jeg sammen med Karina og Hala lavet en powerpoint til vores fremlæggelse i relgion. Bagefter tog Hala og jeg et smut forbi Il Gusto. Yum! siger jeg bare. Købte også en slikpose fra Slikparadiset, som jeg har gemt det meste af til dansk-eksamenen i morgen.

Undskyld hvis dette blog-indslag blev lidt dagbogs-præget. Forsøgte at gøre det så kort som muligt ;) Nu vil jeg lige samle de ting, jeg skal bruge i morgen og så ellers gå i seng.

XXx / Goodnight

Ingen kommentarer: