onsdag den 14. maj 2008

Hurtig update

Er i godt humør igen ;) Alt blev bare for meget i går aftes og jeg havde brug for bare at komme ud med det. Fik faktisk brugt tiden forholdsvist konstrutivt after all da jeg satte mig ned og øvede på teoriprøve... og det hjalp! Så aftenen var ikke helt forgæves.

I dag har jeg slappet af og været over hos Anne-Grethe (min religionslærer) sammen med resten af dem, som har religion på B-niveau. Og det var superhyggeligt... vi fik fremlagt vores opgaver, snakket og spist. Er faktisk først kommet hjem her for en time siden, så det er stort set det dagen i dag er gået med.

I morgen er det tid til spansk eksamen. Det er virkelig mærkeligt at tænke på at jeg aldrig mere skal bruge mine spanskbøger efter det. Hmm... Og så er der så engelsk eksamen på fredag. De skal nok gå godt begge 2. Skriftlige eksamener har jeg det i det hele taget rigtig godt med.

Men det var alt for nu. Skriver snart igen!

Ingen kommentarer: