fredag den 16. maj 2008

No more skriftlige eksamener!

SÅ er den sidste skriftlige eksamen overstået og hvad er der at sige til det andet end: YES!!! Spansk var jo i går og så engelsk i dag. Novellen vi skulle analysere var ikke helt ligetil sådan indholdsmæssigt. Jeg har måske overfortolket, meeeen... jeg har gjort det på mit bedste engelsk, så det kan ikke være gået helt galt ;)

Her om en time tager jeg afsted ind til byen. Skal ha' køretime... mørkekørsel står den på i dag. Det er kun i 1 time og min kørelærer har allerede sagt, at det bare bliver hyggekørsel fordi der i princippet ikke er så meget at lære om det. Fine by me siger jeg bare, håhå. Teorien går det omsider fint med og de test-teoriprøver vi har fået på cd består jeg nu, så det kunne ikke være bedre. Har luret deres måde at spørge på!

I morgen holder vi en minifødselsdag for mig sammen med min fars familie. Jeg skal lave lagkage... hvilket jeg er rigtig tilfreds med. Det er noget af det sjoveste "mad" man kan lave og når man helt selv kan bestemme ingredienserne kan det ikke gå andet end godt :) Om aftenen skal jeg i byen med Eileen... også lidt en sen fejring af min fødselsdag - men bedre sent end aldrig. Tror det bliver superhyggeligt.

Ellers er det alt for nu. Billedet har forresten ikke noget med noget at gøre. Ville bare have et billede med den her gang og så tænkte jeg på hvordan jeg savner Stockholm og at shoppe igennem - og vupti, så fandt jeg lige det her billede frem fra i februar ;) Men seriously, hvis dig der læser det her skal til Stockholm så husk at besøge Gallerian. De har de bedste butikker!

Vi ses :)

Ingen kommentarer: