mandag den 11. juni 2007

Varme!

(Billede jeg tog for 2 dage siden)

Jeg klager ikke... Men UH - hvor er det varmt. Jeg har været hjemme det meste af dagen, men har ikke kunne bestemme mig for at være inde eller ude. Så det blev til at jeg lå 5 min ude i solen, var indenfor i lidt tid, så ud igen osv. Det har været for varmt til udelukkende at være udenfor.

Når det er sagt, så er jeg i godt humør. Har jo ikke flere lektioner og selvom det her teknisk set er læseferie får jeg ikke læst så utroligt meget. Men mine prøver er gået fint indtil videre, så jeg tager ikke det hele så tungt.

Var også ude at købe et par nye klipklappere.. eller flipflops... (eller hvad deres rigtige navn nu er) i dag. Det blev til et par brune Havaianas. Er helt vilde med deres klipklappere, de er så utroligt behagelige. Så nu har jeg 2 par; det blåmønstrede par jeg købte i Båstad sidste år og dem jeg købte i dag. Totalt yndlings-fodtøj ;D

Kys&Kram

Ingen kommentarer: