onsdag den 13. juni 2007

Carola nyheder :D

Jeg sidder egentlig og forbereder min eksamen i fysik, som jeg lige har trukket emne til (trak kvantefysik) - MEN jeg skulle lige tjekke nyheder og -

Carola vil turnere hele Skandinavien til november/december!
Jeg havde ellers allerede planlagt at tage til Stockholm og/eller Göteborg til jul for at komme til julekoncert med hende. Men nu kan det være at hun rent faktisk kommer til DK :D

Citat: "– Jag ska på turné i hela Skandinavien i november och december med nya plattan" (fra nyt interview i Aftonbladet)

Vil gerne til flere af koncerterne så må hellere begynde at spare, haha.

Der er også en hel masse andre gode nyheder om at hun har en idé til et bidrag Melodifestivalen næste år og hendes planer for nye cd'er og tour næste år. Så har en masse at glæde mig til!

KRAM! <3

Ingen kommentarer: