torsdag den 14. juni 2007

14. juni

Solnedgang i dag ikke langt fra hvor jeg bor. Magisk :)

...........................................................
Det är sent nu
Jag ligger vaken i min säng
Mörkret har lagt sig
Och tystnaden är här
Utanför faller regnet ner
Jag kan höra hur det slår
Och jag gråter ut min sorg
Och jag ser inte längre min väg

Men du är hos mig
När allting känns så mörkt och så kallt


Fast det är mörkt nu
Jag lyfter min blick
Fast det är mörkt nu
Jag lyfter min blick mot dig


Det finns dagar
I mitt liv då jag ingenting förstår
Varför saker händer
Och händer just mig
Men vad än som i livet sker
Så vet jag ändå
Dina tankar är högre än mina
Och du har allting i din hand


Du leder mig
På vägen som du har berett


Fast det är mörkt nu
Jag lyfter min blick mot dig
...........................................................

Fik forresten overstået min fysik-eksamen i dag og det gik godt so it's all good x)

Go'nat!

//Janni

Ingen kommentarer: