lørdag den 9. juni 2007

En sen update

I går (7. juni) var det min lillebrors fødselsdag, så vi skulle ud at bowle sammen med far... og min lillesøster Maria også selvf. Det var hyggeligt, selvom at jeg må indrømme, at bowling er noget, jeg ret hurtigt bliver træt af ;) Men jeg nåede at vinde en omgang og lave omkring 4 strikes, haha. Jeg tror jeg fik forbedret min teknik lidt (hvis man da kan kalde det jeg gør teknik, hehe). Men ja... det var sådan set det som skete i går. Nårh ja - jeg fik også min årsprøve i AT overstået og det gik heldigvis rigtig godt.

I dag (8. juni) har jeg nydt det gode vejr, som efterhånden har været her i noget tid. Gik tur med vores hund Kvik og plukkede en buket vilde blomster som nu står i en vase på vores køkkenbord :) Var også et smut ude i et byggecenter med min mor for at hente haveslanger, hvilket faktisk var ret sjovt... Vi hørte Carola for fuld udblæsning med åbne vinduer hele vejen derhen og tilbage :D Fun fun.
Her til aftenen var jeg sammen med Lena inde på Café Kræz. Det var virkelig super hyggeligt og vi fik vist spist en anelse for mange nachos, haha. Hun gav mig min fødselsdagsgave fra hende, som var en virkelig sød halskæde. Er så glad for det!

Husk Lena at jeg elsker dig <3 Du betyder så meget for mig. Er så glad og taknemmelig for at have kendt dig i så mange år og for at have dig som min veninde.

Nårh, det er blevet sent. Smutter i seng nu.

// Godnat

Ingen kommentarer: