torsdag den 31. maj 2007

31. maj

Sidste dag i maj og sidste forårsdag før det officielt er sommer :)

Har været ude at forny mit wildcard og købt togbilletter til i morgen, når jeg skal over til Rikke. Mødte Kathrine fra klassen inde ved DSB og vi skulle begge til byen, så vi tog derind sammen. Vi var rundt at kigge lidt forskellige steder... jeg ledte efter gave til Rikke - Kathrine var vist bare inde for at kigge.
Nåh men alt gik i hvert fald som det skulle. Jeg fandt gaven (mere siger jeg ikke om den :P), men fandt også en fin lille notebog. Har virkelig haft brug for en længe... Sådan en man kan skrive hvad man har lyst til når man har lyst til det. Der var i både pink og blå, men blå har altid været min yndlingsfarve, så det blev selvf. den :)
Ha' det godt, so long :)

Ingen kommentarer: