onsdag den 30. maj 2007

Aldrig mere matematik + 2 x Stockholm :D


Hej alle :)

Alt går bare supergodt lige nu. Jeg har jo læseferie i øjeblikket og de fleste af de fag jeg skal til prøve eller eksamen i, behøver jeg ikke at læse særligt meget op til. I dag fik jeg overstået mit skriftlige matematik eksamen... hvilket betyder at jeg ALDRIG igen skal have matematik. Og jeg har endda på fornemmelsen at det gik godt.

Og så skete der det i går, at en dame fra Nordjobb sendte en e-mail ud, hvor hun indbød til en forlænget weekend i Stockholm i starten af August. Det er en slags "camp" som hedder "Grænseløs kommunikation" som går ud på at unge mellem 18-22 fra Danmark, Sverige, Åland og Finland er sammen og lærer om kultur, identitet osv. Der bliver foredrag fra skuespillere, forfattere og journalister og det lyder til at blive vildt spændende. Så jeg tilmeldte mig uden egentlig at rigtig overveje noget som helst og fordi der stod i mailen, at pladserne gik til dem, der var hurtigst ude, sendte jeg en tilmelding tilbage med det samme. Fik en mail ca. en halv time efter hvor hun sagde ,at jeg var tilmeldt :D Så nu skal jeg 2 gange til Stockholm - en med Rikke, hvor vi rigtig kan lege turister og så den her camp.

Det ska' virkelig blive en super oplevelse. Det bliver første gang jeg skal flyve alene... eller være "helt" alene i et andet land - selvom det jo er vores naboland. Så lidt nervøs er jeg også, men er sikker på at det bliver det hele værd.

(Billedet foroven er et billede jeg tog af en vores naboers naboers hvalpe i går. Hvor sød er den lige?! Den ligner en lille isbjørn :D)

Stort kram!

Janni

Ingen kommentarer: