torsdag den 19. april 2007

Endnu en dag

Heej :)

Er lige kommet hjem fra skole og arbejde og slapper af nu foran tv'et. Jeg nåede heldigvis at lave min stil færdig i går, så i dag kan jeg tillade mig ikke at tænke på skole.

Men selvom det har været en lang dag er jeg ikke helt udmattet. Ser lige lidt nyheder på tv'et nu... de viser noget af videoen med ham der dræbte 32 mennesker i Virginia. Jeg kommer aldrig til at forstå hvordan en person kan få sig selv til at røve andre for deres liv og forårsage så meget sorg. Mit hjerte er virkelig hos de familie og venner som har mistet en. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan de har det nu.

Heldigvis er jeg ikke i samme situation og det er jeg utrolig taknemmelig for.

Mit højdepunkt i dag bliver når de i aften på Dr1 viser "Før Melodi Grand Prix". Er heeeelt vildt med Eurovision og syntes det er utroligt underholdende at se det nordiske panel bedømme alle sangene. Og de kommer til Danmark i aften... det skal blive spændende at høre hvad de har at sige om Drama Queen ;D

Peace, love & harmony ;)

Janni

Ingen kommentarer: