mandag den 30. april 2007

Så starter ugen igen

Ugerne er begyndt at gå sindsygt hurtigt syntes jeg. Lige nu sidder jeg og tænker på at det er mandag og at jeg har hele ugen foran mig, men søndag kommer hurtigt og så begynder det hele igen. Mærkeligt.
I dag har jeg som sædvanlig været i skole. Jeg gik glip af 1 times naturgeografi fordi jeg kom for sent op, hvilket egentlig var lidt ærgeligt da jeg syntes det er et ok fag. Men sådan går det... I engelsk skulle vi spille vores drama - det kom jeg rimligt smertefrit igennem syntes jeg selv... selvom skuespil bestemt ikke er min stærke side. De 2 sidste moduler gik med AT... Jeg fik skrevet mere end jeg troede jeg kunne nå og fik godt styr på det emne jeg har valgt. Så jeg gik tilfreds fra skole.
I morgen bliver det en af de hårde dage... Jeg skal igennem 4 moduler med 3 forskellige fag og så bagefter direkte på arbejde... håber ikke der er for meget at lave.



Jeg må ikke glemme...
...snart at veksle lidt svenske penge. Jeg fik en rar svensk kvinde til at sende mig den nyeste udgave af Plaza Kvinna med Carola udenpå og hun skal selvfølgelig betales... Heldigt for mig at hun kunne sende det fra sit arbejde, ellers skulle jeg havet lagt 60 ekstra svenske kroner for porto. MEN, det var det værd alligevel må jeg sige... Det er et SUPER interview og nogle smukke billeder.

10 dage tilbage til min fødselsdag! :D
Tænk at jeg bliver 18 i år.

Jeg må hellere gå... Skal se hvad jeg har af lektier til i morgen. Indtil næste gang kan i nyde det dejlige billede jeg tog i Marts da jeg var på Tenerife. Smukkere udsigt findes næste ikke.

Kram,

Janni

Ingen kommentarer: