onsdag den 18. april 2007

Midt i april

Heej!

Ja, så er vi faktisk nået lidt over halvejs gennem april og foråret allerede. Tiden går hurtigt.

Jeg sidder lige nu og skriver engelsk stil og kigger lidt udenfor. Det er godt nok ikke så varmt som det var sidste weekend, men i det mindste skinner solen og helt koldt er det heller ikke. Vi ar haft en af de gode dage i skole - dvs en af de korte. Først religion, så fysik og så ellers et smut ind til byen med en klassekammerat og så hjem. Jeg ledte lidt efter en bog om Stockholm, som jeg skal til til sommer, i boghandlerne men jeg havde kun 100 kr og med det kommer man ikke langt i en boghandlet har jeg måttet konstatere. Jeg må vente til jeg får løn igen.

Nu må jeg hellere skrive videre. Skal nå at skrive den færdig i dag... helst før i aften så jeg kan se Desperate Housewives med god samvittighed ;D

Janni <3

Ingen kommentarer: