fredag den 17. juli 2009

Syg :(

Da jeg forleden skrev at dagen efter pigerne tog hjem ville blive en dårlig dag havde jeg ingen idé om HVOR dårlig. Da jeg vågnede havde jeg det på ingen måde bedre mht. forkølelsen og det føltes som om jeg ikke havde fået nogen søvn overhovedet. Hovedpinen var blevet værre og jeg følte mig bare generelt dårligt tilpas. Til sidst var der simpelthen ikke andet at gøre end at smutte i seng (klokken 2 om eftermiddagen) selvom jeg havde rigtig dårlig samvittighed over det. On/off sov jeg til klokken 9 her i morges - tør ikke engang tænke på hvor mange timer det er. I dag havde jeg det egentlig ikke vildt meget bedre, men var selvfølgelig ikke lige så træt, så jeg fik da gjort lidt.

I morgen får vi gæster og er egentlig slet ikke i humør til at møde nye mennesker i min tilstand, men jeg krydser fingre for at jeg har det bedre.

Ingen kommentarer: