onsdag den 15. juli 2009

Post-Vegas

I går aftes kom vi hjem fra Vegas. Vi endte med at tage en Greyhound (bus) både frem og tilbage - der er forresten ikke andre muligheder end det hvis man ikke har bil. Chaufføren i bussen på vej derhen havde skruet airconditionen op for fulde hammer og stort set alle i bussen lod til at de sad og frøs. Men... hun ville ikke skrue ned fordi det var en passende temperatur for hende. Så da jeg vågnede op i morges kunne jeg konstatere at jeg var blevet forkølet. Træthed, hoste, en smule feber og hovedpine må jeg derfor finde mig i nu.

Jeg sidder forresten vågen nu fordi jeg skal køre pigerne, Lena og Julie, til lufthavnsbussen, som de skal med kl. 3.3o. Mest af alt ville jeg egentlig helst sove, men jeg er ikke sikker på at jeg vil kunne få mig selv slæbt op af sengen hvis jeg gjorde det. I morgen bliver derfor højst sandsynligt en rigtig dårlig dag. Jeg har det ikke særlig godt i forvejen og nu kommer jeg kun til at få godt 4 timers søvn.

Men i det mindste kan jeg da sige at jeg har haft nogle rigtig gode 2 uger med pigerne. Og Las Vegas var utroligt spændende at opleve. Det sted skal ses for det er umuligt at beskrive hvordan det føles at gå blandt de kæmpe hoteller, der har kostet milliarder at bygge og som hver har deres tema eller specielle kendetegn. Varmen var også ubeskrivelig. 46 grader var det om dagen og nok kun 10-12 grader mindre om natten; jeg har aldrig oplevet noget lignende. Puuuh. Det var sjovt at opleve, men når man tager derfra er man også taknemmelig for at man ikke bor der!

Anyways. Næste uge jeg tager hjem og jeg glæder mig virkelig til at se jer alle :)

Vi skrives og ses snart

Kram fra Janni

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Billeder billeder?! :D