mandag den 20. juli 2009

Malibu

I dag smuttede jeg med Nina og Martin til Malibu hvor vi lå og fik en hel del sol, som vi selvfølgelig først kunne se da vi kom hjem. Min forside tog det egentlig meget godt, men min ryg blev en anelse rød. Men i hvert fald var det rigtig dejligt at være der og hyggeligt at være sammen med dem.

Vi kom hjem i tide til Sebastians birthday pool party ved poolen hvor der var en blandet flok mennesker for at fejre Bassi (som dog først bliver 3 på onsdag).

Om sølle seks dage skal jeg hjem - det er SÅ vildt. Glæder mig til at komme hjem, men glæder mig IKKE til rejsen. At flyve bliver nok aldrig "my thing", selvom jeg måske ikke har decideret flyskræk. Jeg kan bare ikke lige fornemmelsen af ikke at ha' nogen som helst kontrol og desuden sidder jeg altid så dårligt.

Pakningen er jeg så småt begyndt med og tror måske nok at det hele skal gå med de 2 tasker jeg har så længe jeg placerer alle ting strategisk korrekt. Nu får vi se.

:)

Janni

Ingen kommentarer: