fredag den 24. juli 2009

Argh, 2 dage!

Jeg fatter slet ikke at om 2 dage ved denne tid er jeg på vej hjem og sidder sikkert et eller andet sted over USA og at dette år snart er overstået.

Jeg ved ikke engang hvad jeg skal skrive.

Istedet kan jeg vel fortælle om i dag. Sent på formiddagen legede Helena og Bassi ovenpå og pludselig kan vi, Charlotte og jeg, høre et "bum!" og løber ovenpå. Det viser sig at Sebastian er faldet ned af sengen og at det lille pus har fået en revne i sin læbe. Grandpa bliver hurtigt tilkaldt og tager Helena med sig ( - hun skulle nemlig køres til teater og jeg kører jo som sagt ikke børnene nogen steder), imens Charlotte kører Sebastian til skadestuen. Han endte med at få 3 sting, men den lille fyr tager det heldigvis rigtig flot!

I morgen er min allersidste arbejdsdag. Efter Helenas optræden tager vi på Souplantation og får mad.

Det er meget mærkeligt at tænke på at jeg skal hjem - ellere rettere sagt at jeg skal forlade det her sted. LA er stedet hvor ALT sker. Der er simpelthen ikke andet for at jeg må tilbage en gang om et par år og besøge dem!

Vi ses på søndag - ved ikke om jeg skriver mere indtil jeg er kommet hjem nemlig.

Kram herfra ♥

1 kommentar:

maiken sagde ...

har været og kigge :)
Ha en god dag

Kh Maiken