lørdag den 20. juni 2009

Lykken er...

... at sidde og spise en pizza man selv har lavet fra scratch til lyden af Alcazars "This Is The World We Live In"! Håhå.

Jeg lavede selv pizza i dag. Dej, tomatsovs, det hele. En til mig og en til Jason. Og de blev faktisk ret gode hvis jeg selv sku' sige det! Jason sammenlignede dem med pizzaerne fra California Pizza Kitchen. Lidt stolt er jeg!
Snakkede desuden lidt med Jason og nævnte så at han kun havde 10 arbejdsdage tilbage til Charlotte kommer hjem. Han reaktion var noget i retning af "Hvad?! 10?! Jeg troede kun hun skulle være væk i 2,5 uge". Men det er hun jo også kun - problemet er bare at hun tog afsted en mandag og 2 uger + 4 dage oveni er = 15 arbejdsdage. Nårh ja, det er vel hans problem.

Nårh, men nu er det weekend. I morgen vil jeg slappe af ved poolen tror jeg. Søndag tager jeg forhåbentlig til Malibu med Anne :)

Snakkes!

Ingen kommentarer: