mandag den 15. juni 2009

Lørdag i slummen, søndag poolen


I går var jeg og Anne på hvad man bedst kan kalde alternativ sightseeing. Dette indebar en tur i slummen for at se på et mærkeligt tårn, besøg hos en drive-in donut og solnedgang på en strand hvis navn vi ikke kendte. Inden da havde vi lige nået et smut på Souplantation. En anderledes men rigtig hyggelig dag!

I dag har jeg været ved poolen og slappet af sammen med resten af "familien". I morgen tager Charlotte og ungerne afsted tidligt på eftermiddagen. Det bliver virkelig mærkeligt at de ikke skal være her i 2,5 uge. Men samtidigt glæder jeg mig til at kunne slappe af, sove længe og ikke bekymre mig om børnenes vasketøj, bage rugbrød osv. I morgen har jeg forresten præcis 40 dage tilbage i Californien.

Vi snakkes :)

Ingen kommentarer: