lørdag den 13. juni 2009

Jeg savner mine cd'er

Øv øv og atter øv. Jeg har i dag fået lyst til at høre på Agnetha Fältskogs tidligere solo-albums, men mit boxset med alle 5 cd'er + 1 med bonusmateriale ligger jo et eller andet sted hjemme i Danmark. Og har dem ikke gemt på computeren. Heldigvis findes de fleste - hvis ikke allesammen, på youtube. Ville bare gerne ha' lagt dem over på min Creative (mp3-afspiller). Oh well!

Grunden til at jeg kom til at tænke på hende var at jeg så et billede af Lecia, som med det samme mindede mig om et billede af Agnetha. De ligner måske ikke tvillinger, men en hvis lighed syntes jeg da der er:

(Agnethas billede er fra Warner Music Sweden - Lecias er fra hendes hjemmeside lecia.dk og taget af CM)

2 skønne sangerinder. Agnetha kommer jeg nok aldrig til at høre synge, men Lecia er stadig aktiv og skal vidst udgive et julealbum her til november, så mon ikke hun holder et par julekoncerter.

God weekend allesammen :)

Ingen kommentarer: