fredag den 8. maj 2009

They keep on rockin'


Jeg elsker simpelthen Alcazar. Deres musik gør verden til et gladere sted :D

Meget mere end det har jeg egentlig ikke at sige. Har haft en helt almindelig dag i dag.

Jo forresten... on a side note - så fandt jeg for 2 dage siden ud af at den (skide) frisør ikke har gjort sit job ordenligt! Mit hår så fint nok ud efter at han havde stylet det og sådan. Men da jeg ville glatte det her i forgårs kunne jeg, da jeg var færdig, se at bagved ser det direkte dumt ud. Det ligner at der er TO LÆNGDER. Det yderste lag går til liiige under nakken - det tykke lag indenunder er ca. FEMTEN cm længre nede. Det er er så langt fra etageklipning som det overhovedet kan komme. Han har ikke gradvist lavet flere længder - han har bare lavet 2 længder. Og det ser bare dumt ud fordi det er så tydeligt. 15 cm over mit lange hår er der en helt anden frisure. Det dummeste er at det ikke nytter noget at gå tilbage for at klage... for jeg gik til frisør med formålet at få det klippet, men beholde længden så vidt muligt. Hvis de giver mig tilbuddet om en ny gratis klipning vil de jo helt sikkert klippe en del af længden for at få det til at se ordenligt ud. Altså med andre ord er jeg i en hårmæssig lose-lose situation! Enten kan jeg beholde min lange (men nu kiksede) frisure eller "go back to square 1" som amerikanerne vil sige.

Det var ikke meningen at jeg ville skrive så meget om det, men det at komme ud med det hjælper af en eller anden grund bare på det.

Sommervarmen ser forresten ud til at være kommet for at blive her i Californien. 37 grader var der i dag og verjudsigten lover ca. 32 grader og skyfrit så langt frem jeg kan se. Poolen er heldigvis åben igen. Tror jeg tager derhen når jeg får fri i morgen klokken 2.

Weekenden er i sigte!

Talk to you soon :)

- Janni

Ingen kommentarer: