tirsdag den 5. maj 2009

Humøret i top!

Hver aften sidder jeg og hører musik og mit humør bliver altid 1000 gange bedre af det. For nogle dage siden "opdagede" jeg Amy Diamonds bidrag til Melodifestivalen i år. "It's My Life" hedder den. Er ikke ligefrem nogen fan af hende, syntes hun synger lidt skingert en gang imellem, men jeg syntes sangen er HERLIG! Rigtig glad powerpop vil jeg beskrive sangens genre som. Den gør mig virkelig i godt humør.



Udover den så sidder jeg også og "rocker ud" til denne her:




For at snakke om noget helt andet er der kun 6 dage til jeg fylder 20! Ret vildt syntes jeg. Mærkeligt at tænke på at for 10 år siden var jeg en lille pige, der snart fyldte 10. Om 10 år er jeg ved at runde 30.

I næste uge er der også Eurovision. Det bliver mærkeligt at sidde herovre og se det klokken 12 om middagen, men jeg klager ikke. Er bare glad for at jeg overhovedet kommer til at se det.

Kram herfra ♥

Ingen kommentarer: