tirsdag den 14. april 2009

Turbulente 4 uger

De sidste godt og vel 4 uger har jeg haft gæster og det har været rigtig dejligt, men nu er det nu også rart at komme ind i rutinerne igen. Helena er nu også i skole igen efter at ha' haft 2 ugers påskeferie, så det gør også det hele lidt lettere.

Charlotte har dog stadig gæster. Bente og Jørgen (hendes søster og dennes mand) er her, men de tager hjem torsdag. Onsdag skal vi jo ind og se Mamma Mia på Pantages hvilket jeg glæder mig rigtig rigtig meget til!

Lige nu er jeg virkelig træt. Vi har haft stor middag hvor Larry (grandpa) og hans kæreste Gayle kom over. Vi fik noget rigtig lækker mad og jeg spiste en hel del, samt drak 2 glas rødvin og nu kan jeg næsten ikke holde mine øjenlåg oppe. Men hyggeligt var det :)

Sidder også og hører lidt musik. Alcazarz "Inhibitions" faktisk. Jeg fandt et sted hvor jeg kunne bestille deres nyeste album selvom det ikke teknisk set er udgivet i USA, så nu er det på vej hertil. Glæder mig meget til at få det! Lytter til sangene på youtube hele tiden.

Et billede af Getty fra da den 21. februar da jeg var der med Anne:



Godnat :)

Ingen kommentarer: