torsdag den 9. april 2009

Abercrombie likes swedish music

Dem, der har været inde i en Abercrombie & Fitch butik ved hvor meget der dufter/stinker af deres parfume derinde. Det må være næsten være et af deres kendetegn. Men en anden sjov ting jeg har lagt mærke til er at de tit spiller svensk musik - som fx BWO og her i går; Magnus Carlsson. Ikke at jeg har noget imod det. Bare lidt mærkeligt at gå derind og så høre de sange.

I dag har jeg taget det stille og roligt med "ungerne" herhjemme mens Julie og Donya har været et smut i Hollywood. I morgen får jeg tidligere fri og tager med Donya til Magic Mountain... Julie bliver her fordi det ikke lige er hendes kop te og fordi hun vidst er kommet lidt bagud med sin læsning.

Her kommer et naturbillede fra turen til Big Bear forresten. Vil som jeg har nævnt prøve at vise et eller flere billeder hver gang jeg skriver:


Vil smutte i seng nu.

G'nite

Ingen kommentarer: