mandag den 6. april 2009

Sea World lørdag og en halvt mislykket søndag

Hello there :)

Jeg sidder her med min computer i sengen - Julie og Donya er vidst faldet i søvn, men det kan jeg ikke lige nu.

I fredags lejede vi bil og kørte til San Diego (læs: jeg kørte). Lavede egentlig ikke så meget da vi havde indkvarteret os på Mission Bay Motel. Lørdag var vi i Sea World hvilket var noget af en oplevelse. Spækhuggershowet "Believe" var helt utroligt flot!

(Billedet taget af mig)

En dagsbillet kostede det samme som et årskort så hvis muligheden byder sig kan jeg komme gratis ind hvis jeg skal derhen en gang mere før jeg skal hjem.

Dagen i dag blev lidt mislykket. Vi afleverede den lejede bil om formiddagen og bagefter var det meningen at vi sku' til Hollywood, men jeg var virkelig træt efter bilturen hjem i går, så jeg sagde at jeg helst ville blive hjemme og at Julie og Donya kunne tage bus/tog til Hollywood. Det gik mildest talt ikke så godt. Så de endte med at komme tilbage og vi tog til poolen istedet. Aftensmad fik vi inde på Don Cuco's - en lokal mexicansk restaurant. Yum! Her til aften har vi bare slappet af, kigget på nogle af de billeder vi tog - og jeg har spist lidt Ben & Jerry's is.

Jeg vil smutte igen. Begynder at blive træt nu. Skal nok prøve at opdatere lidt oftere :)

Janni ♥

2 kommentarer:

Stine Thorlak sagde ...

Man får en lille lyst til at råbe FREE WILLY!!Men flot ser det ud :-)

Anonym sagde ...

Hi
http://www.manga-reader.com/ - clonazepam drug
IV should be administered and adequate airway ,maintained.
[url=http://www.manga-reader.com/]klonopin clonazepam[/url]
The tablet will disintegrate rapidly in the saliva so you can swallow it even without water.
klonopin medication
Patients taking this drug are closely monitored if they show any signs of suicidal thoughts, unusual mood changes, worsening of depression.