tirsdag den 7. april 2009

En faktisk helt almindelig dag

I dag tog Julie og Donya afsted på egen hånd hvilket betød at jeg havde en helt almindelig arbejdsdag. Efter frokost tog jeg de små med til poolen hvor vi var i omkring 2,5 time. (Det har været 27 grader i dag).

Lige nu sidder jeg og får lidt af den Ben & Jerry's is jeg købte den anden dag. Jeg plejer at være lidt af en grovæder når det kommer til lækker is, men B&J's er så smagfuldt at det er for meget at spise på én gang (bægeret indeholder 473 ml). Men lækkert er det!

Jeg tror at jeg for fremtiden vil vise mindst 1 billede fra min tid herovre. Kunne se at min mappe med billeder fra min tid herovre pt. indeholder godt 6900 filer! Yikes!

Billedet her tog jeg på Jakobs og min tur til San Francisco. Dejligt vejr og dejlig by :)

Jeg vil smutte igen nu. Adios ♥

Ingen kommentarer: