søndag den 15. februar 2009

Valentine's day

I dag er det, som de fleste nok ved, valentinsdag. Ikke rigtig noget jeg nogensinde har gået op i. Har heller ikke haft noget imod det. Men det betyder bare ikke noget specielt for mig.

Startede dagen med at sove længe og få sen morgenmad i form a french toast med bananer, yum! Skypede så lidt, tog et bad og smuttede i mall'en. Der endte jeg med at købe 2 bluser; en fra Pink Ice og en fra Hollister. Tog derefter en lille tur til Target hvor jeg købte lidt slik, Lady Gagas cd "The Fame", en film, shampoo og balsam. Og nu er jeg hjemme :)

I morgen har jeg lovet Charlotte at se efter Bassi og Helena i ca. halvanden time imens hun skal se sine regnskaber igennem.

Lige nu ser jeg bare Enchanted og er i godt humør! :D

God weekend

Ingen kommentarer: