tirsdag den 10. februar 2009

Farvel til Mia (for nu)

Så er hverdagen her næsten igen. Har haft fri i dag nemlig da Mia havde sin sidste fridag før hun forlader Californien. Ret trist :/

Fredag havde vi besøg af Charlottes fætter og hans kæreste og vi fik rigtig rigtig lækker mad og havde en god aften. Lørdag holdte Helena fødselsdag og jeg hjalp til det meste af dagen med at gøre klar osv. I går tog Mia og jeg på Chi Chi's og derefter i biografen hvor vi så He's Just Not That Into You (suuuuper film). I dag var vi på Souplantation og bagefter i biografen for at se Push... og så lige et smut i mall'en til sidst.

Og nu sidder jeg på mit værelse og slapper af. Pyh... Den her uge bliver meget mindre turbulent.

Kan ikke fatte at Mia tager herfra om så få dage. Det er virkelig virkelig mærkeligt. Og jeg kommer til at savne alle vores biografture :/ Glæder mig virkelig til at se dig igen i DK Mia!

Jeg tror at jeg stopper her. Er ret træt og vil egentlig hellere bare tænde for fjernsynet og slappe af i hovedet. Vi skrives :)

Kram fra mig ♥

Ingen kommentarer: