torsdag den 5. februar 2009

4. februar

Dagen i dag er gået hurtigt, da jeg har haft travlt med diverse ting. Desuden er jeg endelig blevet færdig med Blodskyld (krimi nr 2 af Åsa Larsson), så skal nok snart i gang med 3'eren. Mænd der hader kvinder vil jeg også rigtig gerne snart læse.

Her til aften har jeg set American Idol og er lige nu i gang med at se The Deer Hunter færdig. Men har set den lidt halvhjertet, så har ikke fået hele handlingen med. Kun basis-tingene. Det er lidt svært at sidde og fokusere på en 3 timers lang film på en hverdagsaften. Desuden har jeg på fornemmelsen at jeg ville få mere ud af den hvis jeg på forhånd kendte lidt mere til Vietnamkrigen. Så før jeg ser den en anden gang vil jeg lige gøre lidt research (og sørge for at jeg ser den en aften hvor jeg kan koncentrere mig 100% om filmen).

De næste par dage får jeg en del at lave. I morgen efter arbejde skal jeg ud og finde en gave til Helena. Hun holder fødselsdag på lørdag, hvor der kommer en pæn portion børn og deres forældre -der har jeg lovet at hjælpe til. Fredag har jeg også sagt ja til at arbejde ekstra da Charlottes fætter og hans kæreste kommer på besøg. Lørdag aften skal jeg desuden også over til Mia (når Helenas fødselsdag er slut). Søndag bliver det nok et smut på Sisley og i biografen...

Så nu får vi se om jeg orker at skrive, men hvis ikke ved i hvorfor :)

Kram!

Janni

Ingen kommentarer: